Тези, статті

Андрєєва І.Ю., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Підготовка еколого орієнтованих майбутніх учителів початкової школи:історичний вектор

Андрющенко О.О., Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічна рефлексія як фактор професійного розвитку вчителів у системі післядипломної освіти

Байша В.Г., Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Значення ігрової діяльності в розвитку дітей

Боєва І.С., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Реалізація компетентнісного підходу на уроках трудового навчання у початковій школі

Бондаренко Л.І., Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Упровадження оновленого змісту Державного стандарту початкової освіти

Британська В.Б., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Проектна діяльність молодших школярів на уроках природознавства

Буракова О.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). До питання підручникотворення в початковій школі

Бучакчийська В.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Зміст теоретичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до природоохоронної діяльності: історичний аспект

Васько Г.В., Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Технологія співробітництва у вихованні молодших школярів

Власенко Б.Д., Бердянська гімназія № 1 «Надія» Бердянської міської ради Запорізької області. Робота за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»: досвід і перспективи

Гетьман О.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Дослідницькі вміння майбутніх учителів початкової школи: основні дефініції дослідження

Горова І.С., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Гуманістично зорієнтована підготовка майбутніх учителів початкової школи

Детюк Д.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Методика виховання молодших школярів на засадах біо(еко)етики

Довбня А.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Формування компетентностей молодшого школяра в умовах оновленої початкової школи

Дятленко Н.М., Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ,), Кравченко В.Є., Лайонс Квест в Україні (Україна, м. Київ), Денисенко С.І., Лайонс Квест в Україні (Україна, м. Київ). Навички зростання молодшого школяра: крок за кроком

Єжак Т.М., Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Особливості вербального оцінювання першокласників

Єфименко О.В., Бердянська гімназія №1 «Надія» Бердянської міської ради Запорізької області. Використання проектної технології на уроках англійської мови в початкових класах

Зоріна О.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Інноваційні педагогічні технології на уроках трудового навчання в початковій школі

Ковальова О.М., Можаєва Н.А., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради (Україна, Запорізька область). Уміння вчитися як ключова компетентність молодших школярів

Кухарська А.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів на уроках трудового навчання в початковій школі

Леоненко Ю.А., Запорізька гімназія № 27 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи формування інформаційної компетентності молодших школярів

Лосєва О.Ю., Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Використання предмета «Початки економіки» для формування іншомовної компетентності молодшого школяра

Мащенко А.О., Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів

Мелаш В.Д., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь,), Куркуріна Л.Г., Чорноземненська ЗОШ І-ІІІ ступенів Якимівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область), Старшова С.К., Чорноземненська ЗОШ І-ІІІ ступенів Якимівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область), Варениченко А.Б., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами проектних технологій

Михєєва Н.С., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Інноваційний потенціал трудового навчання в початковій школі

Мельничук Н.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості в умовах розвитку громадянського суспільства

Муращенко О.В., Запорізький навчально-виховний комплекс № 109 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Застосування методу інтелект-карт у системі реалізації діяльнісного підходу навчання молодших школярів

Непорада Т.М., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка (Україна, м.Кременчук, Полтавська область). Практика в літніх оздоровчих таборах як засіб формування педагогічної компетентності майбутніх учителів

Павлова С.О., Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічна діагностика розвитку оцінювальної компетентності вчителів початкових класів

Панфілова А.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Технологічна складова біо(еко)етичноговиховання молодших школярів

Переворська О.І., Кобзєва І.М., Дніпровський національний університет імені О. Гончара (Україна, м. Дніпро). Інтерактивні засоби покращення студентами інтелектуального здоров’я слабочуючих молодших школярів

Петрик О.В., Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми вибору ефективних підходів вивчення української мови молодшими школярами

Пучков І.Р., Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» (Україна, м. Слов’янськ). Моделі змішаного навчання у вищих навчальних закладах

Староста В.І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна м. Ужгород), Мукачівський державний університет (Україна, м. Мукачево), Гардубей М.В., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород), Макарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (Україна, Закарпатська область). Інтерактивні методи навчання: практичний аспект

Степанюк К.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Проектна діяльність майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації освітньої системи

Сурякова М.В., Національна металургійна академія України (Україна, м. Дніпро). Здатність до інтерпретації як ключова компетентність молодшого школяра в контексті особистісного розвитку

Яцків О.М., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради (Україна, Запорізька область). Інтегроване навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку


Немає коментарів:

Дописати коментар